  • 41. Data: 2005-11-10 15:32:24
    Temat: Re: "Proces o komputerowe programy" (z Gazety)
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    day napisał(a):

    > Chyba zyjemy w roznych swiatach:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Journalism#Reporting_an
    d_editorializing

    Hmm... Od kiedy to Wikipedia stała się wyznacznikiem standartów?
    Musiałem przegapić...

    > a mnie tak. I tego nie dowiaduje sie z artykulu. Rozumiem, ze artykul
    > musi spelniac Twoje standardy, a nie ogolne.

    Moje? Puk, puk, rozumku kochany, pokaż różka...

    > gazeta jest od informowania a nie dezinformowania.

    Przy takich założeniach wszystko można podciągnąć pod dezinformację.

    > wiec na co czekasz? obraz sie na caly swiat i wyplonkuj go calego. :-P

    Cały świat... Aspiracje to masz ogromne, to muszę przyznać...

    j.

  • 42. Data: 2005-11-10 15:35:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > ale tego dowiadujemy sie od Ciebie, anie od autora belkoty
    > dzienniakrskiego.

    czytalismy ten sam tekst i z tego samego tekstu wniosek jak powyzej

    > kogo przeciwko komu?

    firmy falszywie oskarzonej o uzyskanie nielegalna droga oprogramowania ktora
    wskutek blednej decyzji prokuratury zbankrutowala.

    > niech autor nauczy sie myslec znim zmieni zawod z murarza na dziennikarza.

    nie, to Ty naycz sie myslec.

    P.

  • 43. Data: 2005-11-10 15:40:17
    Od: day <t...@d...com>

    januszek wrote:

    and_editorializing

    > Hmm... Od kiedy to Wikipedia stała się wyznacznikiem standartów?
    > Musiałem przegapić...

    wikipedia nie jest zadnymwyznacznikiem. Po prostu masz podane na tacy.
    Kliknij na link do szkol dzienniakrstwa i dowiesz sie wecej.

    > Moje? Puk, puk, rozumku kochany, pokaż różka...

    jests burakiem i tyle. W.ystarczy ci belkot

    > Przy takich założeniach wszystko można podciągnąć pod dezinformację.

    nie, bo w tej informacji mozna bylo zamiesscic odpowiedzina standardowe
    pytania testowe edytora.

    > Cały świat... Aspiracje to masz ogromne, to muszę przyznać...
    >
    > j.

    to ty masz asporacje. Zaqwiadamiasz caly swiat ze plonkujesz jedna
    osobe. Jakby nas to interesowalo.

  • 44. Data: 2005-11-10 15:42:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    day napisał(a):

    [...]

    > wikipedia nie jest zadnymwyznacznikiem. Po prostu masz podane na tacy.
    > Kliknij na link do szkol dzienniakrstwa i dowiesz sie wecej.

    I do tego analfabeta... Wikidyslektyk w nowomowie? ;PPP

    j.

  • 45. Data: 2005-11-10 15:44:54
    Od: day <t...@d...com>

    Przemek R... wrote:

    > czytalismy ten sam tekst i z tego samego tekstu wniosek jak powyzej

    Krzyzowki sa na ostatniej stronie, a nie w czesci informacyjnej. Gazeta
    ma informowac a nie drukowac lamiglowki.

    > firmy falszywie oskarzonej o uzyskanie nielegalna droga oprogramowania ktora
    > wskutek blednej decyzji prokuratury zbankrutowala.

    przeciwko komu?
    jakiej "decyzji"?

    Na jakiej podstawie twierdzisz ze zbankrutowala wlasnie w wyniku tej
    decyzji. Tak twierdzi (w domysle) oskarzony. Pewnie o dziennikarzach
    sledcych Michnika nie czytales. Np z klimatyzatorami w policji
    wymyslonymi przz informatora, a nie zweryfikowanymi przez "dzieniakrzy".

  • 46. Data: 2005-11-10 16:03:10
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > przeciwko komu?
    > jakiej "decyzji"?

    ja pierdole, firma przeciw prokuratura, decyzji o popelnieniu przestepstwa
    przez firme w postaci uzyskania oprogramowania droga nielegalna. PUK PUK,
    HELLOU, JEST TAM KTO?

    > Na jakiej podstawie twierdzisz ze zbankrutowala wlasnie w wyniku tej
    > decyzji.

    bo zabrano im oprogramowanie sprzet i gotowe projekty ktore mieli zlecone.
    Badz laskaw przeczytac tekst ponownie.

    > Tak twierdzi (w domysle) oskarzony.

    jest oczywistym ze stracili zarobki, wykazanie ze mieli zlecenia to dosc
    trywialna sprawa,
    wystraczy konretne firmy przesluchac.

    P.

  • 47. Data: 2005-11-10 16:21:21
    Od: day <t...@d...com>

    Przemek R... wrote:

    > ja pierdole, firma przeciw prokuratura, decyzji o popelnieniu przestepstwa
    > przez firme w postaci uzyskania oprogramowania droga nielegalna. PUK PUK,
    > HELLOU, JEST TAM KTO?

    Chyba jednak nikogo nie ma w twojej glowce. Prokuratura podjemuje
    DECYZJE, a w dodatku o popelnieniu przestepstwa.

    > bo zabrano im oprogramowanie sprzet i gotowe projekty ktore mieli zlecone.
    > Badz laskaw przeczytac tekst ponownie.

    Nie klam. To jest domyslnie tylko niezweryfikowana wersja ktora burakowi
    dziennikarskiemu podano. Slyszales kiedys o dwoch stronach medalu? A o
    trzech?

    > jest oczywistym ze stracili zarobki,

    oczywistym w jaki sposob? Ze znalazl buraka z gazety ktory pisze bez
    myslenia?

    nie wystarczy.

  • 48. Data: 2005-11-10 16:35:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Chyba jednak nikogo nie ma w twojej glowce. Prokuratura podjemuje DECYZJE,
    > a w dodatku o popelnieniu przestepstwa.

    ja pierdole, wskaz sprzecznosc z moim, prokuratura podjela taka decyzje ,
    jak sie okazalo blednie, i teraz
    za to zaplaci.

    > Nie klam. To jest domyslnie tylko niezweryfikowana wersja ktora burakowi
    > dziennikarskiemu podano. Slyszales kiedys o dwoch stronach medalu? A o
    > trzech?

    rozmawiamy cwoku glupi o tekscie ktory czytalismy, wiec co tu do klamania?

    > oczywistym w jaki sposob? Ze znalazl buraka z gazety ktory pisze bez
    > myslenia?

    nie glupia dziwko, jak jest oczywistym napisalem po przecinku .

    czyli tutaj:

    > nie wystarczy.

    do czego konretnie?

    P.

  • 49. Data: 2005-11-10 17:18:37
    Od: day <t...@d...com>

    Przemek R... wrote:

    > ja pierdole, wskaz sprzecznosc z moim, prokuratura podjela taka decyzje ,
    > jak sie okazalo blednie, i teraz
    > za to zaplaci.

    jezeli pisze sie artykul nt prawa, to wypada nie mieszac termninow
    prawniczych z literackimi.

    Czy chodzi o postanowienie prokuratora?

    Oczywiscie jako nadworny pajac psp. mozesz o tym nie wiedziec.

    > rozmawiamy cwoku glupi o tekscie ktory czytalismy, wiec co tu do klamania?

    Tekst jest napisany bezmyslnie i powtarza bez weryfikacji.

    To, ze ktos cos mowi idiocie z redakcji, nie oznacza ze to prawda.

    > nie glupia dziwko, jak jest oczywistym napisalem po przecinku .

    wiec co jest oczywiste?

  • 50. Data: 2005-11-10 17:19:03
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 10 Nov 2005 15:56:00 +0100,
    Renata <r...@w...pl> screamed:

    > Pomyslalam o takim czyms: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=70399402

    Jeśli rzeczywiście działa jak napisali to jest to całkiem niezłe wyjście.
    Znajazłem również wersję 3DES z kluczem o długości 192 bitów.
    Co prawda lepszy imo byłby algorytm Serpent bądź Rijndael, ale i 3DES
    będzie się sprawował bez zastrzeżeń. Pamiętaj tylko że 3 w 3DES pełni
    bardzo ważną rolę - istnieje algorytm DES, który niestety z powodu
    "wad konstrukcyjnych" nie powinien być obecnie brany pod uwagę.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 18:15:44 user up 10791 days, 6:10, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If it wasn't so cold out today, it would be warmer.