    Date: Wed, 19 Apr 2023 17:09:56 +0200
    Subject: Re: Procedury dotyczące ukraińskiego zboża
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-04-19 o 09:38, ąćęłńóśźż pisze:
    > Napisz, czy w naszym interesie jest zboże od polskiego rolnika po 50 zł
    > i chleb po 150 zł, czy zboże po 50 groszy i chleb po 1,50 zł, bo już się
    > pogubiłem co dla mnie dobre.
    > Rozumiem, że jest również opcja zboże od polskiego po 50 zł i chleb po
    > 1,50 zł - kto przeciw oprócz Balcerka?
    > A i podeślij fotkę polskiego rolnika (chciałbym sprawdzić markę butów i
    > zegarka) tego od statków zboża, bo indywidualnie to przecież nikt już
    > nie sieje i nie zbiera zboża ani kukurydzy.
    >

    > -----

    Generalnie nie interesuje mnie gdzie kupuje się ziarno,
    byle by było jakościowo odpowiednie, bez pestycydów i innych syfów.
    Ostatnio w zieleniaku pani wyładowywała marchewkę i to była marchew z
    Belgii,
    bo polska jest za droga i nikt na bazarku jej nie kupi i dlatego
    sprowadza się z innych krajów.
    Interesuje mnie natomiast dlaczego rząd bredzi, że nie można ustalić
    kto sprowadza tanie zboże. Przekręt pewnie polegał też na tym, że to ziarno
    było dramatycznie tanie, bo nie dosyć, że pochodziło z kraju gdzie
    koszty wytworzenia są niższe, to jeszcze być może ze względu na
    przewidywanego odbiorcę końcowego było niskiej jakości,
    byc może zanieczyszczone.

    Jeśli się pogubiłeś co jest dobre, to może chcesz chleb za złotówkę nawet
    o nieustalonym składzie chemicznym, bo nie wiadomo z czego mąkę zrobili.