  • Data: 2022-03-16 11:16:39
    Temat: Re: Problemy z rejestracją cudzoziemców w PESEL
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.03.2022 o 11:02, J.F pisze:
    > ALe teraz czesc z nich nie ma paszportow, a tylko ukrainskie
    > dokumenty.

    Albo żadnych. Moje nazwisko po I Wojnie Światowej, w zależności od
    urzędu przyjęło trzy rożne formy. Oryginalnie pisało się przez "y" z "u
    apostrofem" po austriacku.

    > Wiec pozostaje kwestia na ile dobrze urzednicy z łapanki będą znali
    > instrukcje.

    Wydaje mi się, że wobec skali problemu ktoś by mógł napisać szubki program.

    > A taki np
    >
    > Co mu wpisac - Janukowicz? Janukowycz?
    > A co ma ma paszporcie ukrainskim ... Victor Yanukowych ?

    Nie pamiętam na wyrywki tej transkrypcji. Ponieważ dotąd nie było ich
    wiele, więc wyszukiwało się po dacie urodzenia, narodowości i płci, a
    potem patrzyło, co jest podobne i analizowało. Teraz może być problem z
    takim podejściem.

    --
    Robert Tomasik