  • Data: 2005-02-25 17:01:21
    Temat: Re: Problemow z adwokatka ciag dalszy
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Daria wrote:
    W sumie $1500
    > nawet ponad. Ja pochodze z Lublina i tam zalatwiamy te sprawe ale
    > zatwierdzenie orzeczenia wyroku odbywa sie w Warszawie wiec pani mecenas
    > powiedziala ze ona bedzie musiala tam 2 lub 3 razy pojechac i za kazdy raz
    > pliczy sobie 1000 polskich zlociszy do tego za sprawe te osobno liczy sobie
    > 2000 zlotych daje to 4000 lub 5000 pln w zaleznosci od tego ile razy pani
    > adwokat do tej Warszawy bedzie jezdzic. Chcialam sprawe zalatwic troche
    > taniej /bo mimo ze mieszkam w USA milionerka nie jestem/ a okazuje sie ze
> [...]

    Co mam Ci napisać?
    1) Że bilet kolejowy z Lublina do Warszawy i spowrotem
    pierwszą klasą kosztuje 100 zł? (sprawdzałam)
    Jeśli chciałaby do sądu jechać taksówką, to zapłaciłaby dodatkowo 30 zł
    - po 15 zł (max) w każdą stronę, bo to ledwie 2 rzuty beretem.
    Czyli 130 zł rzeczywistych kosztów. Co jeszcze? Obiad? Proszę bardzo - w
    Warszawie są dziesiątki przyjemnych miejsc, w których można zjeść obiad
    do 50 zł, w tym stołówka w samym sądzie, gdzie do tej kwoty nawet się
    nie zbliży. Czyli 180 zł rozbudowanych kosztów to wszystko, co ma
    jakiekolwiek pokrycie w realnych wydatkach.
    2) Że Lublin, pomijając całą jego urokliwość jest miastem należącym
    jednak do tzw. Polski-B i 1500 dolarów to na lubelskie warunki kolosalne
    pieniądze?
    3) Że za tę cenę jesteś w stanie wynająć w Warszawie adwokata do
    przeprowadzenia całego trudnego rozwodu, a nie tylko do załatwienia paru
    formalności?
    4) Że niektórym ludziom na hasło "z Ameryki" pada na mózg i podają ceny
    wielokrotnie zawyżone?
    5) Że to niemożliwe (z całym szacunkiem do adwokatury), żeby w Lublinie
    nie dało się znaleźć 1, słownie jednego adwokata, który nie byłby ani
    leniwy (jak Twój nr 1), ani pazerny (jak nr 2)?

    Też uważam, że wynajęcie adwokata w Warszawie i to takiego, który
    potrafi korzystać z poczty elektronicznej, to najlepsze rozwiązanie.

    I warto skontaktować się przynajmniej z kilkoma, żeby porównać ceny.

    --
    MArta
    m...@N...pl