  • Data: 2005-03-01 18:02:12
    Temat: Re: Problemow z adwokatka ciag dalszy
    Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@a...pl napisał(a):

    > Nikogo nie bronię, ale
    >
    > 1000 PLN - koszty 200 PLN = 800 PLN (za 1 wyjazd)
    >
    > Taki wyjazd to mniej więcej 8 godzin,
    > godzina wychodzi 100 PLN, adwokaci płacą podatki, zusy i kilka innych opłat.
    > Nie wygląda to na wygórowaną kwotę.
    > Cóż, za wygodę się płaci. Jeśli córka nie chce jeździć do adwokata do
    Warszawy,

    > tracić czasu, to trzeba to zlecić i zapłacić...
    >
    > Pozdrawiam
    > M.

    Moja corka nie tyle nie chce co naprawde nie moze i to ja zrezygnowalam z jej
    pomocy. To ja stanowczo chcialam wziac adwokata jako ze (juz to pisalam)
    sprawa sie komplikuje poniewaz ex malzonek nie chce podpisac dokumentow a to
    jest niezbedne do zalatwienia tej sprawy. Dlatego potrzebny jest adwokat by
    naklonil go do podpisania lub zalatwil to inaczej. Oni maja swoje sposoby.
    Juz druga osoba sugeruje jakoby moja corka byla niechetna lub leniwa. Nigdy
    tak nie bylo i nie jest. Zawsze jest bardzo pomocna ale w tym wypadku to ja
    chce zalatwic to przez adwokata. Piszesz 100 zl za godzine a toz ona chce za
    zalatwienie sprawy 2000 zl a te wyjazdy to liczy sobie extra to do cholery za
    co te 2000? A wyjazd ma byc jeden. a nie tak jak ona mowi trzy. Jej czas juz
    powinien byc zaplacony w ramach tych 2000. Nieprawdaz?