eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net) › Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
  • Data: 2010-10-06 07:30:44
    Temat: Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    >>Towar zamówiłem przez Internet, odebrałem w sklepie. Nie wiem jak to
    >>powinno być traktowane?
    >
    > ten przepis o 10 dniach wynika stad, ze kupujac przez internet nie
    > miales mozliwosci zapoznac sie z towarem.
    >
    > odbierajac towar osobiscie w siedzibie/magazynie firmy miales
    > mozliwosc zapoznania sie ze sprzetem (w takim smaym stopniu, jak w
    > zwyklym sklepie) wiec przepis o 10 dniach odpada.

    Nieeeee. Ważne gdzie kupił a nie gdzie odebrał.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1