eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net) › Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
  • Data: 2010-10-06 06:58:46
    Temat: Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 5 Oct 2010 23:43:03 -0700 (PDT), maxknowledge
    <m...@g...com> wrote:


    >Płaciłem pracownikowi sklepu. Zapłaciłem również opłatę logistyczną i
    >opłatę za ochronę reklamacyjną 21 złotych. Czy to nie uprawomocnia
    >mnie do zwrotu w ciagu 14 dni?

    a skad niby wziales te 14 dni? w sprzedazy "zdalnej" na zwrot jest 10
    dni.
    >
    >I co z rękojmą? Pracownik sklepu potwierdził parametry techniczne,
    >lecz one się nie potwierdzają.

    to sie nazywa "niezgodnosc towaru z umowa" i nie ma wplywu, w jakiej
    sprzedazy dokonales zakupy

    pozdarwiam,
    Cyb

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1