eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net) › Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!26g2000yqv.googlegroups.com!no
    t-for-mail
    From: maxknowledge <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
    Date: Tue, 5 Oct 2010 23:43:03 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 26
    Message-ID: <c...@2...googlegroups.com>
    References: <1...@c...googlegroups.com>
    <i8h09h$t91$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@a...googlegroups.com>
    <i8h5ca$d5l$3@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.190.224.17
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1286347383 15300 127.0.0.1 (6 Oct 2010 06:43:03 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Oct 2010 06:43:03 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: 26g2000yqv.googlegroups.com; posting-host=81.190.224.17;
    posting-account=ac-pkQoAAAAGNnB3SPHxJnqlk9-2gao9
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.10)
    Gecko/20100914 Firefox/3.6.10,gzip(gfe)
    X-Original-Bytes: 2271
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:654948
    [ ukryj nagłówki ]

    On 6 Paź, 08:38, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > On 10/6/2010 1:23 AM, maxknowledge wrote:
    >
    > > On 6 Paź, 07:09, "Mario"<m...@g...pl>  wrote:
    >
    > >> jesli natomiast chcesz go zwrocic to masz prawo jesli kupowany byl tylko
    > >> przez internet...
    >
    > > Towar zamówiłem przez Internet, odebrałem w sklepie. Nie wiem jak to
    > > powinno być traktowane?
    >
    > a komu płaciłeś?
    > Jak płaciłes w sklepie i odebrałeś w sklepie, to zamówienie sobie towaru
    > aby dostarczyli do sklepu nie jest sprzedaza internetowa.

    Płaciłem pracownikowi sklepu. Zapłaciłem również opłatę logistyczną i
    opłatę za ochronę reklamacyjną 21 złotych. Czy to nie uprawomocnia
    mnie do zwrotu w ciagu 14 dni?

    I co z rękojmą? Pracownik sklepu potwierdził parametry techniczne,
    lecz one się nie potwierdzają.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1