    From: " dex_pl" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem ze żle wypowiedzianym OC
    Date: Wed, 5 Jan 2011 17:28:48 +0000 (UTC)

    NieJorgnijSię <n...@n...pl> napisał(a):

    > Zaraz ... zarar ... wyczytałem, że istnieje coś takiego jak przepis o
    > podwójnym ubepieczeniu. I możliwe jest WYPOWIEDZENIE umowy jednemu z
    > ubezpieczycieli w 30 dniowym terimnie CO ZROBIŁEM 2x bo raz - po terminie
    > 9.09 a potem 18.09. Tak więc na chłopski rozum Link może się upominać o
    > zapłatę za 30 dni trwania umowy czyli o kwotę 65 zł + odsetki, a nie za cały
    > okres umowy, któa została przecież rozwiązana zgodnie z prawem... dobrze
    > myślę? Jak nie to mnie poprawcie.

    Źle myślisz. Miałeś okazje wypowiedzieć - wypowiedziałeś nieskutecznie (bo
    dzien za pozno) - wiec tak jakbys w ogole tego nie wyslal. Oni poszli Ci na
    reke - mówiąc - ok , rozumiemy, mamy prawo (a nawet obowiązek) przedłużyć
    umowe OC na nast. rok - ale jak zapłacisz 1/12 to odstąpimy od tego - ty się
    zgadzasz. A następnie dajesz im kopa w dupe i nie płacisz - a więc TU mówi -
    "Jak on taki , to my też nie będziemy mu szli na ręke - i masz całość do
    zapłaty.

    > http://prawoity.pl/wiadomosci/problem-podwojnego-ube
    zpieczenia-oc-
    posiadaczy-po
    > jazdow-mechanicznych

    A gdzie tam jest cokolwiek o prawie do wypowiedzenia w 30 dni przy podwójnym
    ubezpieczeniu?

    "4. jeżeli nie wypowiedzieliśmy umowy ubezpieczenia w terminie, a zawarliśmy
    umowę w innym zakładzie ubezpieczeń, należy pisemnie zwrócić się do jednego z
    zakładów ubezpieczeń z prośbą o wyrażenie zgody na rozwiązanie umowy
    ubezpieczenia wraz z umorzeniem należności z tytułu składki za podwójne
    ubezpieczenie."

    Przeczytaj uważnie - jest PROŚBA o wyrażenie zgody - a skoro kopnąłeś ich w
    dupę - to zgody nie dostaniesz.

    Ofc.
    Spotkacie sie i przegrasz.