    From: NieJorgnijSię <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem ze żle wypowiedzianym OC
    Date: Wed, 5 Jan 2011 17:05:35 +0100

    > z linkiem, ale sądzę, ze stoisz na przegranej pozycji.
    > To co ci pani zaproponowała, to ubezpieczenie po prostu na miesiac.
    > poniewaz nie zapłaciłeś to ubezpieczenie nie zostało zawarte.
    > Sa troche inne przepisy obowiazujace przy ubezpieczeniach krótszych niz
    > rok. Musiałbys dokładnie sprawdzic.
    > dlatego wrocili do ubezpieczenia automatycznie przedluzonego.
    > w kazdym razie jesli gadac to tylko z linkiem.

    Zaraz ... zarar ... wyczytałem, że istnieje coś takiego jak przepis o
    podwójnym ubepieczeniu. I możliwe jest WYPOWIEDZENIE umowy jednemu z
    ubezpieczycieli w 30 dniowym terimnie CO ZROBIŁEM 2x bo raz - po terminie
    9.09 a potem 18.09. Tak więc na chłopski rozum Link może się upominać o
    zapłatę za 30 dni trwania umowy czyli o kwotę 65 zł + odsetki, a nie za cały
    okres umowy, któa została przecież rozwiązana zgodnie z prawem... dobrze
    myślę? Jak nie to mnie poprawcie.

    http://prawoity.pl/wiadomosci/problem-podwojnego-ube
    zpieczenia-oc-posiadaczy-pojazdow-mechanicznych

    Co radzicie? Mój pomysł - wysyłam do Link pismo, że wypowiedzenie umowy
    nastąpiło w ciągu 30 dni od rozpoczęcia umowy, w związku z tym proszę o
    informację jaką kwotę rzeczywiście jestem im na dzien dzisiejszy winny. Jak
    będą chcieć mnie dalej windykować to najwyżej spotkamy się w sądzie.