  • Data: 2002-08-05 12:32:01
    Temat: Re: Problem z zakupem w Geancie
    Od: <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla celow dowodowych najwazniejsze sa DOKUMENTY.
    > Ma Pan fakture albo kwit z kasy ?
    > Co jest napisane na fakturze ?

    Tak. Posiadam cos co nazywa sie Bon Sprzedazy i jest to w sumie kwit ze stoiska
    kasowego AGD w Geancie - zawiera cene (te obnizona), model, informacje o
    wplaceniu gotowki w pelnej kwocie z gory i pare podpisow.

    > JESLI towar jest przeceniony ze wzgledu na wady,
    > Konsument POWINIEN BYC POINFORMOWANY o tych wadach.

    Towar nie byl przeceniony ze wzgledu na wady a na fakt, ze zalegal w magazynie
    ze wzgledu na wysoka cene pierwotna. Powiedziano mi ze otrzymam pralke nowa,
    zapakowana fabrycznie a przywieziono mi rozpakowana i jakas dziwna, jedynie
    model sie zgadzal.

    Poinformowano mnie wyraznie ze dostane NOWA W OPAKOWANIU i jedynie na taka sie
    zgodzilem. Nie dotrzymano tego warunku dajac mi nieopakowana ktorej nie
    przyjalem. Teraz zastanawiam sie czy mam podstawe prawna aby czekac DALEJ az mi
    przywioza taka jaka mi obiecano a wiec zapakowana. Czy mam racje? Czy nie mam
    szans i moga po prostu sianem sie wykrecic i chciec wcisnac mi moje pieniadze?
    (ktorych postanowilem nie przyjmowac).

    Prosze o dalszy komentarz o ile wciaz ma Pan ochote :)

    A i postaram sie odnalezc tresc rozporzadzenia w Internecie.