eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z zakupem w Geancie › Re: Problem z zakupem w Geancie
  • Data: 2002-08-05 13:42:40
    Temat: Re: Problem z zakupem w Geancie
    Od: <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Panie Boguslawie pan nie rozumie:-)) Jemu OBIECALI a przeciez juz dzieci w
    > przedszkolu wiedza ze "obiecane = dane":-))))

    Istnieje roznica pomiedzy obiecaniem dziecku cukierka a zobowiazaniem firmy do
    dostarczenia okreslonego produktu spelniajacego parametry. Zaplacilem z gory
    1800zl i czekalem cztery godziny na dostawe. Zmarnowalem pol dnia, odwolalem
    wazne spotkanie tylko po to, zeby jakis ciec przywiozl mi nie to, co mi
    obiecano i do tego liczyl ze to przelkne. Czy teraz, Haniu, rozumiesz?

    > BTW - jak to jest - ktos kupuje towar przeceniony i to o prawie 25% z powodu
    > jakis wad i domaga sie fabrycznie nowego towaru?

    Przeczytaj co pisalem wczesniej. Ten towar nie byl przeceniony z POWODU WAD.
    Zapewniono mnie ze place za towar ZAPAKOWANY I WOLNY OD WAD. A dostalem
    rozpakowany szmelc. To jest powod do smiechu? Za prawie 2000zl? I ja mam im tak
    po prostu darowac takie kpiny?

    Pozdrawiam.

    P.S.
    Mam umowe ktora do czegos chyba firme zobowiazuje, tak czy nie? Zaznaczam, ze
    jesli masz zamiar kontynuowac w tonie ironicznym to daruj sobie odpowiedz.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1