  • Data: 2002-08-05 13:25:30
    Temat: Re: Problem z zakupem w Geancie
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <d...@w...pl> wrote in message
    news:69ae.00000198.3d4e7644@newsgate.onet.pl...

    > Nie do konca sie rozumiemy. Napisalem, ze towar OBIECANO dostarczyc
    ZAPAKOWANY
    > FABRYCZNIE a dostarczono BEZ opakowania i ciekaw jestem czy mam prawo
    chciec
    > ten obiecany egzemplarz czy nie.

    No nie do konca... to prawda...
    Mysle, ze powinni dostarczyc fabryczne opakowanie instrukcje i towar nie
    noszacy sladow
    uzywania - NOWY. Lecz moze byc "odpieczetowany".

    A jesli sie pomylili i nie maja nastepnego a poinformowali przeciez ze to "z
    wyprzedarzy koncowki towaru"...
    badz Pan czlowiekiem

    Boguslaw