  • Data: 2002-08-05 12:10:46
    Temat: Re: Problem z zakupem w Geancie
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <d...@w...pl>

    > Panie Boguslawie dziekuje za informacje, chcialbym sie upewnic: czy to
    oznacza,
    > ze dopoki nie wycofam pieniedzy to umowa zostaje podtrzymana i mam cisnac
    > Geanta aby dostarczyl mi pralke wg. specyfikacji i stanu o jakim mnie
    zapewnili
    > to znaczy w opakowaniu fabrycznym i wolna od wad?

    Dla celow dowodowych najwazniejsze sa DOKUMENTY.
    Ma Pan fakture albo kwit z kasy ?

    > Czy maja prawo wykrecic sie
    > sianem i powiedziec, ze jak nie chce to moge nie brac? Zaznaczam, ze
    obiecano
    > mi pralke bez wad i zapakowana oryginalnie a przywieziono nie zapakowana o
    > stanie niewiadomym.

    JESLI towar jest przeceniony ze wzgledu na wady,
    Konsument POWINIEN BYC POINFORMOWANY o tych wadach.

    Co jest napisane na fakturze ?

    > Bardzo prosze o komentarz, pozostaje z szacunkiem -

    Radze isc do geanta i poprosic panie, by znalazly w swych aktach
    Rozporzadzenie o sprzedazy z udzialem Konsumentow
    (chwilowo obowiazujace - bo stare stracilo moc, a niowe straci zaraz,
    jak wejsdzie w zycie odpowiednia ustawa).
    Jest ono krotkie, wiec raze sobie wspolnie poczytajcie,
    przedyskutujcie sprawe spokojnie...

    > Jacek

    Pozdrowienia

    Boguslaw