  • 1. Data: 2007-01-27 01:52:39
    Temat: Re: Problem z wojskiem poradzcie cos
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Pawel napisał:
    [..]

    Jakies farmazony z tym prokuratorem.
    USTAWA z dnia 21 listopada 1967 r.
    o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej
    (obowiązuje ze zmianami do dzisiaj)

    Art. 44.
    1. Nie powołuje się do czynnej służby wojskowej poborowych uznanych za zdolnych
    do tej służby:

    1) obywateli polskich, którzy stale zamieszkują za granicą;

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 2. Data: 2007-01-27 03:32:49
    Temat: Problem z wojskiem poradzcie cos
    Od: "Pawel" <bulatp{doWYCIECIA}@interia.pl>

    Witam

    Juz kiedys pisalem na grupe w sprawie wojska ale teraz sprawy zaszly juz
    daleko. Nie bede ukrywal ze jest to moja wina bo nie wymeldowalem sie kiedy
    wyjezdzalem z kraju. Wiec w tej chwili sprawa wyglada tak ze wyjechalem do
    USA 3 lata temu pobyt jest legalny (zielona karta). Przychodzily wezwania z
    WKU i moja mama je odbierala. Byla kilka razy w WKU pisala pisma ze
    wyemigrowalem do innego kraju. Kilka tygodni temu byla u mnie policja i
    teraz sprawa jest w prokuratora. Dzis moja mama byla u prokuratora i on nie
    chce slyszec o skasowaniu sprawy- chce wyslac listy goncze na granice.
    Sprawy jeszcze nie bylo ale mama sie dowiedziala ze nawet nie powiadamiaja o
    rozstrzygnieciu czy kiedy bedzie. W chwili wyjazdu nie mialem zadnego biletu
    do wojska nie bylem poszukiwany itd.
    Zal mi mamy bardzo wiec czy mozecie mim cos poradzic co w takiej sprawie
    zrobic czy po wyroku da sie gdzies odwolac czy brac adwokata??? moze znacie
    jakiegos mieszkam 60km od Krakowa. Mysle ze sprawa wyglada smiesznie bo
    wydaje mi sie ze powinni zajac sie powazniejszymi sprawami ale jest jak
    jest???. Za 2 lata moge sie starac na obywatelstwo amerykanskie wiec bede
    mial podwojne albo moge sie zrzec polskiego. Czy w tedy dalej beda mieli
    mnie przymknac na granicy?

    dzieki wszystkiem za odpowiedzi pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-01-27 05:34:13
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Pawel" <bulatp{doWYCIECIA}@interia.pl> wrote in message
> [...]
    > amerykanskie wiec bede mial podwojne albo moge sie zrzec polskiego. Czy w
    > tedy dalej beda mieli mnie przymknac na granicy?

    Wiesz co.
    Najlepiej chyba zrobisz jak zadzwonisz do wyborczej.
    Skoro nawet prokurator idiota dalej się wygłupia mimo, że wie że cię nie ma,
    to dyskutowanie z nimi dalej absolutnie nie ma sensu.