  • 1. Data: 2008-10-06 17:41:09
    Temat: Problem z usługą gwarancyjną...
    Od: "Krzysztof Krysiak" <k...@o...pl>

    Witam.

    Jakiś czas temu (12 sierpnia 2008) kupiłem telefon (PDA) HTC MDA Compact
    IV od pewnej osoby (bodajże przedstawiciel Ery, nie pamiętam dokładnie). Z
    racji, że kupowałem go w innym mieście (Katowice, a mieszkam w Lublińcu),
    nie za bardzo go sprawdziłem na miejscu. Po powrocie do domu okazało się,
    że jest uszkodzony (panel dotykowy nie działał właściwie). Po kontakcie
    telefonicznym ze sprzedającym powiedział mi, że nie ma innej opcji jak
    tylko oddać do serwisu, tak też zrobiłem. Oddałem go wraz z
    fakturą/rachunkiem zakupu. Telefon wrócił z serwisu, ale bez mojego
    rachunku (ktoś zgubił?). Okazało się jednak, że telefon dalej jest
    niesprawny (tym razem moduł GPS nie działał prawidłowo). Po ponownym
    kontakcie telefonicznym ze sprzedającym oddałem go drugi raz do serwisu.
    Wg gwarancji zobowiązują się naprawić telefon do 14 dni roboczych, telefon
    był dokładnie 15 dni, a więc czas ten został przekroczony. Na domiar
    złego, telefonu tego nie naprawili, gdyż jak stwierdzili ,,nie
    zlokalizowali usterki". Tego samego dnia oddałem telefon ponownie do
    serwisu, tym razem wraz z pismem, w którym napisałem, że przekroczyli
    termin naprawy, zgubili mi fakture, nie naprawili telefonu, wpisali mi
    błędną datę zakupu na karcie gwarancyjnej w związku z czym żądam wymiany
    telefonu na nowy, uzyskania nowej gwarancji oraz mojego rachunku. Oddałem
    go tam 16 września, do tej pory go nie odzyskałem (jest 6 październik), a
    więc termin jest znów przekroczony o 14 dni roboczych. Oprócz tego pismo
    te wysłałem również do sieci Era poprzez fax w dniu 17 września.

    Dodam, że telefon ten jest telefonem sprzedawanym przez Era GSM i jest na
    gwarancji ERY. Tzn. w ramach gwarancji oddaję go do punktu Ery.

    Ponadto jeszcze na karcie gwarancyjnej napisali mi złą datę zakupu
    telefonu (prawie miesiąc wcześniejszą).

    Chciałbym się dowiedzieć co mogę jeszcze zrobić, żeby tak jak napisałem w
    tym piśmie dostać nowy aparat telefoniczny, a nie, naprawiony / bądź nie -
    stary.

    Proszę o szybką odpowiedź i z góry dziękuję za informacje.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-10-06 19:02:41
    Temat: Re: Problem z usługą gwarancyjną...
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Krzysztof Krysiak pisze:

    > Chciałbym się dowiedzieć co mogę jeszcze zrobić, żeby tak jak napisałem
    > w tym piśmie dostać nowy aparat telefoniczny, a nie, naprawiony / bądź
    > nie - stary.

    rzecznik konsumentow wlasciwy dla twojego miejsca zamieszkania

  • 3. Data: 2008-10-06 19:03:24
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Sarpedon pisze:

    > rzecznik konsumentow wlasciwy dla twojego miejsca zamieszkania

    chyba ew. UKE (?)

  • 4. Data: 2008-10-06 20:03:13
    Od: "Krzysztof Krysiak" <k...@o...pl>

    Dnia 06-10-2008 o 21:02:41 Sarpedon <f...@b...cy> napisał(a):

    > rzecznik konsumentow wlasciwy dla twojego miejsca zamieszkania

    A czy mogę liczyć na wymianę aparatu na nowy?
    Jeśli nie to na co mogę liczyć (w związku z tym, że zgubili mi fakturę,
    telefon jest już drugi raz ponad 14 dni roboczych w naprawie)?