  • Data: 2004-12-07 23:07:32
    Temat: Re: Problem z...tesciami
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/12/2004 22:46, kaktusior wrote :
    > ..myslalem, ze jasno napisalem, ale widze, ze niekoniecznie...
    > ..dom jest na zone, bo to zona go kupila, a nie zaden spadek etc.
    > Tesciowie tam mieszkaja na takich samych zasadach, jak ja.
    > Aha...zona chce sprzedac dom i mieszkac bez nich, bo dopiero
    > 'akcja z woda' Jej pokazalala, ze jej rodzice maja 'nie rowno'.
    > Lepiej mieszkac w mieszkaniu, ale sami i spokojnie niz ze schiziorami, z
    > czym zreszta sie calkiem zgadzam.
    > ...moje pytanie dot. raczej temu, aby zapobiec 'bejzbolowi'...i dzialac
    > zgodnie z prawem, niz bez....dlatego wolalem tu zapytac o jakies przepisy.
> [...]

    Skoro cały dom jest Twojej żony -- to naturalnie tylko Twoja żona ma
    prawo włączać/wyłączać piecyk gazowy i inne media. Spróbowałbym zamknąć
    pomieszczenie z piecykiem gazowym (lub w inny sposób je zabiezpieczyć) i
    przeczytałbym to co poradził wcześniej w tym wątku Robert Tomasik.
    Można też po prostu pogadać z teściem zwracając mu uwagę, że jak się
    mieszka to trzeba się dostosować do WŁAŚCICIELA (czyli Twojej żony), a
    nie odwrotnie.
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession