  • Data: 2004-08-16 00:37:43
    Temat: Re: Problem z prawem do działki
    Od: Tony Halik <tonyhalik@wytnij_to_neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Igor,

    W Twoim liście datowanym 15 sierpnia 2004 (21:57:53) napisales:

    > Ale ksiegi wieczystej nie ma ? To raczej dziadki nie maja(mieli) zadnych
    > praw do tego gruntu. Ale sa male ale.
    > Generalnie umowa na papierze bez notariusza niewiele jest warta.

    Umowa tylko na papiorku, ktory juz sie ze tak powiem rozpada ze
    starosci. Bez notariusza :(

    > Dawno to niby kupowanie bylo ?

    30 lat temu.

    > Jezeli synowie nie mieli zon i dzieciow to wszystko jest na tego jednego
    > syna.

    Synowie sa dorosli i mieli po jednej zonie i dwojce dzieci :) Teraz
    jeden z synow umrze :( Jest strasznie chory.

    > Jezeli dziadkowie kupili 25 lat temu i masz jakies kwity zeplacili za
    > wode albo i cos innego to wystepujecie o zasiedzenie i juz ...

    Woda jest podlaczona od tej rodziny :( Prad tak samo. Mamy do tego
    licznik i wodomierz i na tej podstawie sie z nimi rozliczalismy. To
    chora sprawa dla mnie, bo kto tak robi!? Ogrodzili sobie dzialke i juz
    jest ich. Mozna gospodarowac. Kurcze a gdzie prawo wlasnosci, media na
    siebie itp? :(
    Tamta rodzina nie jest z nami sklucona. Ale przeciagaja strune. Nie
    chcialebym ich sklucic, ale chcialbym zalozyc pad, wode, wkopac sobie
    szambo. Taka sytuacja juz mnie meczy. Spytam jeszcze co taka sprawa o
    zasiedzenie mi da? Prawnik powiedzial mi, ze dzialka bedzie prawnie
    moja. Ale tak w stu procentach wszytko bedzie dopiete na ostatni
    guzik, jak tamci porobia te sprawy spadkowe. Jesli wiec zaloze sprawe
    o zasiedzenie, to tak to ugryzc? Chcielibysmy miec dzialke na mnie i
    zone. Na umowie jest ona na dziadkow, ktorzy juz nie zyja. Wiekszosc
    czasu mieli ja rodzice zony. To jakas paranoja. Wymiekam :/

    --
    Pozdrawiam! Rafal - Tony Halik
    tlen: tony_halik1