  • 1. Data: 2005-04-25 14:05:42
    Temat: Re: Problem z pirackim oprogramowaniem - prosba o rade
    Od: "xartous" <x...@p...onet.pl>

    Witam,

    Sprawa potoczyla sie dalej tak: W ubieglym roku skontaktowal sie ze mna
    prokurator i dal namiary na kobiete, ktora jest pelnomocnikiem Microsoftu.
    Generalnie dogadalem sie z nia, ze wplace 6000 PLN dla Microsoftu i wtedy
    prokurator bedzie mial argument by wniesc o warunkowe umorzenie. Tak sie tez
    stalo - wplacilem 6000 PLN (oczywiscie musialem wziac kredyt :(, a potem sprawa
    sie odbyla we wrzesniu czy pazdzierniku 2004. W Sadzie przedlozylem kopie ugody,
    ktora zawarlem z MS, ze oni odstepuja od jakichkolwiek rozszen prawnych wobec
    mnie, jako ze wplacilem im ten haracz...I rzeczywiscie Sad oglosil warunkowe
    umorzenie. Musialem tylko pokryc koszty sadowe (200 PLN) i wplacic charytatywnie
    100 PLN na dom dziecka w Golance dolnej. Sprawa sie zakonczyla...Kosztowalo mnie
    to duzo stresu i pieniazkow, ale na szczescie bez zadnych dodatkowych
    konsekwencji prawnych...

    Pozdrawiam. xartous.

  • 2. Data: 2005-04-25 15:14:54
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    xartous napisał(a):
> [...]
    > to duzo stresu i pieniazkow, ale na szczescie bez zadnych dodatkowych

    Witaj,

    po pierwsze to dobrze że piszesz jak się skończyło - dzięki za to. Żeby
    tak też inni mieli nawyk dzielenia się efektami porad z psp...

    Po drugie chciałbym się upewnić, czy cała sprawa rzeczywiście dotyczyła
    tylko tego jednego programu? Jeśli tak, to 6000 zł to - IMVHO - dość
    duża kwota, tym bardziej że jak sam piszesz - nie było to oprogramowanie
    wykorzystywane w celach zarobkowych.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński