eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z operatorem GSM › Re: Problem z operatorem GSM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!not-for-mail
    From: rajusan <b...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Problem z operatorem GSM
    Date: Fri, 04 Feb 2005 21:29:58 +0100
    Organization: University of Mining & Metallurgy
    Lines: 50
    Message-ID: <cu0m0f$c1r$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    References: <cu0ket$mo4$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: ha1rtr.agh.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1107549012 12347 149.156.124.19 (4 Feb 2005 20:30:12
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Feb 2005 20:30:12 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <cu0ket$mo4$1@news2.ipartners.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:275715 pl.misc.telefonia.gsm:778139
    [ ukryj nagłówki ]

    Key napisał(a):
    > Witam.
    >
    > Mam problem następującej treści:
    >
    > Do niedawna korzystałem z pakietu "Domowego" w sieci Idea. Jako, że
    > skończyła mi się 2 letnia umowa na jeden z numerów, 29 listopada
    > ubiegłego roku (po wcześniejszej konsultacji z BOK) wysłałem list
    > polecony do sieci Idea o rezygnacji z abonamentu w/w numer telefonu.
    > Zgodnie z logiką umowa powinna wygasnąć po kolejnym miesiącu
    > rozliczeniowym, a więc od 1 stycznia 2005 aparat nie powinien być
    > aktywny. Następnie 23 grudnia (przez internet) zainicjowałem od
    > kolejnego miesiąca zmianę abonamentu na "Jedną Ideę"(drugi) numer, który
    > mi pozostał.
    > Jakież było moje zdziwienie, kiedy dnia 1 i 2 stycznia pierwszy aparat w
    > dalszym ciągu był aktywny, natomiast 3 stycznia, po 11 dniach od
    > inicjacji zmiany otrzymałem SMS o zmianie taryfy dla drugiego numeru.
    >
    > Po telefonie do BOK'u okazało się, że ich system rejestruje kolejne
    > zgłoszenia nie na podstawie daty, tylko na zasadzie kolejki
    > poszczególnych zgłoszeń, a więc kto pierwszy ten lepszy...
    >
    > Dodatkowo konsultantka poleciła mi wysłanie faksu go klauzulą "pilne" co
    > miało pomóc w szybkim wyjaśnieniu problemu.
    >
    > Wysłałem. Bogu dzięki wczoraj upłynął miesiąc a ja nie mam żadnej
    > odpowiedzi, dostaję jedynie SMS'y z ponagleniem do zapłacenia faktury,
    > teraz już z dwoma abonamentami rzecz jasna.
    >
    > Poradźcie mi proszę, co powinienem zrobić. Gdzieś czytałem, że operator
    > ma miesiąc czasu na rozpatrzenie reklamacji a potem sprawę uznaje się za
    > rozstrzygniętą na korzyść abonenta. Może jest na to mądry paragraf...
    >
    > Z góry serdeczne dzięki za pomoc.
    >
    > -key
    ten telefon powinien przestac dzialac z dniem 29 grudnia.
    A z ta kolejka poszczegolnych zgloszen to chyba jakis zart (mam
    nadzieje, bo od niedawna jestem w idei).
    Jesli masz kwitek z wyslania poleconego to idz do najblizszego punktu
    (salonu sprzedazy) i pokaz co to masz i zazadaj natychmiastowej
    deaktywacji telefonu oraz wycofania tych faktur co ci je przyslali.
    Jak ja rezygnowalem z uslug, tak w plusie jak i w erze, to zlozylem
    wymowienie i telefon jeszcze dzialal przez 30 dni, nie wazne bylo jaki
    jest okres rozliczeniowy. I tak jest chyba u wszystkich operatorow.
    Jesli wymowienie zachaczy np. o 10 dni kolejnego okresu, to nalicza
    10/30 abonamentu a reszte musza zwrocic. Wlasnie czekam na pieniazki za
    nadplate (bo za abonament oczywiscie licza sobie z gory).
    Pozdrawiam!
    rajusan

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1