  • Data: 2005-04-06 22:02:39
    Temat: Re: Problem z obrączkami od jubilera
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czarek Gorzeński napisał(a):

    > No chyba Paweł jasno napisał "Aha - wymiar się zgadzał, to było 22, nie
    > było tutaj żadnych nieprawidłowości.
    >
    > Teraz najlepsze - jak się wkurzyliśmy i zaczęliśmy mówić, że nie mają
    > wzorników rozmiarów ani gotowych obrączek w tym wzorze, a przez to nie
    > mogliśmy dobrać rozmiaru... pani wyciągnęła wzornik rozmiarów.... według
    > niego jak wół wychodził rozmiar 21 z niezłym jeszcze luzem...."
    >
    > Tak więc Twoje zdanie jest fałszywe, a żeby to stwierdzić, wystarczyło
    > przeczytać posting rozpoczynający dyskusję w ktorej się udzielasz.

    Prawdę mówiąc po tych cytatach nie widzę by moje zdanie było fałszywe.
    Nie rozumiem o co ci chodzi? Wyjaśnij mi to jaśniej, jak jubiler. To 22
    nie oznacza rozmiaru obrączki w milimetrach?

    Dla jasności ja zrozumiałem tak:
    pierwszy pomiar 22 wyszedł z mierzenia innej obrączki;
    drugi pomiar 21 wyszedł z pomiaru palca;

    Jak się mierzy za każdym razem co innego to nie można dziwić się , że
    wyniki sie różnią.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam