  • Data: 2005-04-07 01:18:50
    Temat: Re: Problem z obrączkami od jubilera
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):
    > Prawdę mówiąc po tych cytatach nie widzę by moje zdanie było fałszywe.
    > Nie rozumiem o co ci chodzi? Wyjaśnij mi to jaśniej, jak jubiler. To 22
    > nie oznacza rozmiaru obrączki w milimetrach?

    Nie wiem, nie jestem jubilerem.

    > Dla jasności ja zrozumiałem tak:
    > pierwszy pomiar 22 wyszedł z mierzenia innej obrączki;
    > drugi pomiar 21 wyszedł z pomiaru palca;

    Rozumiem że pierwszy wynik wyszedł z przymierzani obrączek o innym
    wzorze, bo wzoru interesującego naszego bohatera nie było w odpowiednim
    rozmiarze. Kolejny pomiar wykazał, że to co wg innej obrączki było
    określone rozmiarem 22, w rzeczywistości było rozmiarem nie więcej niż
    21. Stąd też zrobiona na zamówienie obrączka o rzeczywistym rozmiarze 22
    była zbyt duża.

    Nie wiem czy jasno, ale pora już niezbyt sprzyja składaniu czytelnych
    zdań. ;)

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński