    From: Paweł Gołaszewski <b...@u...ds.pg.gda.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z obrączkami od jubilera
    Date: Wed, 6 Apr 2005 11:55:51 +0200

    Dnia Wed, 6 Apr 2005 10:38:06 +0200 "HaNkA ReDhUnTeR"
    <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> napisał(a):

    > No i tu jest pies pogrzebany. Zamówiłes 22 i dostałeś 22. Pomijam fakt, ze
    > np przy pierwszym mierzeniu mogłes miec np spuchniete palce - ja czesto tak
    > mam - wtedy obraczka, ktora normalnie "pije" mnie okropnie i ledwo ja
    > sciagam. Po paru godzinach moge zalozyc ja normalnie z luzem

    To nie w ten sposób.
    Przy odbiorze mierzyłem ponownie obrączki, które wtedy służyły za miarkę -
    efekt był identyczny. Także bym wybrał rozmiar 22, bo 21 by było tak jak
    opisujesz. Zamówiona była inna, mimo iż rozmiar sie zgadzał. To nie była
    kwestia spuchniętych palców lub nie...

    Z drugiej strony - takie usługi są identyczne IMO jak usługi krawieckie przy
    szyciu na miarę. Mnie nie interesuje jaki rozmiar sobie krawiec zmierzy.
    Przy zamówieniu owszem, podpiszę pomiary krawca, bo się na nim nie znam. To
    on jest "siłą fachową" i nie odbiorę garnituru potem, który nie pasuje
    rozmiarowo. Do krawca należy zrobienie odpowiednich poprawek, aby pasował.
    Wybór wzoru to zupełnie inna bajka.

    --
    blues