    From: asuszek <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z komórką
    Date: Tue, 22 Sep 2009 04:59:45 -0700 (PDT)

    Wczoraj dzwoniłam do ERY i poinformowano mnie ze w ramach rękojmi nie
    mogę oddać telefonu gdyż już był oddany do serwisu. Po kilku
    telefonach do ery oraz do rzecznika praw konsumenta stwierdziłam ze
    najlepszym wyjsciem bedzie powołanie się na ustawę o szczególnych
    warunkach sprzedaży konsumenckiej (chyba dobrze przytoczyłam) i
    stwierdzenie że towar nie był zgodny z umową i żadam wymiany telefonu
    na nowy (pani na infolinii chciała mnie zbyć żebym nadal naprawiala
    ten telefon ale ile ja jeszcze bede na ten telefon czekać). Gdybym
    mogła też bym przeniosła numer do innej sieci ale już jest za późno,
    jeszcze niecałe dwa lata.