eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z klientem - gwarancja, niezgodnosc › Re: Problem z klientem - gwarancja, niezgodnosc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: ...@...c
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z klientem - gwarancja, niezgodnosc
    Date: Mon, 22 May 2006 23:12:20 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <g...@4...net>
    References: <e4t76l$dqi$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Reply-To: ...@...c
    NNTP-Posting-Host: cei65.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1148332431 20418 83.30.184.65 (22 May 2006 21:13:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 May 2006 21:13:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-No-Archive: Yes
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:389253
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 22 May 2006 22:33:57 +0200, Tomek napisał(a):

    > Sprzedalismy jako firma osobie prywatnej sprzet elektroniczny. Minal juz
    > okres gwarancji, minelo tez juz ponad 6 miesiecy od zakupu. Kupujacy domaga
    > sie teraz naprawy towaru, ktory ulegl awarii (typowe uszkodzenie mechaniczne
    > z winy uzytkownika).

    klient może się domagać nawet do 2 lat


    > Kupujacy nie przyjmuje do wiadomosci, ze okres gwarancji juz minal, ze
    > towar byl w chwili wydania "zgodny z umową" i ze takie uszkodzenie moglo
    > powstac tylko w wyniku nieprawidlowego uzytkowania. - straszy nas sądami.
    > Jak powinna zachowac sie nasza firma? Czy musimy przyjac towar aby go
    > sprawdzic?

    zaraz, zaraz - na jakiej podstawie wiesz że towar był zgodny z umową skoro
    go nawet nie przyjąłeś?

    > Czy tez mozemy odmowic przyjecia towaru, a kupujacy niech sam
    > wynajmuje rzeczoznawcow, ktorzy potwierdzą lub nie, ze towar w chwili
    > wydania byl zgodny z umową?

    To że przyjmujesz towar nie oznacza uznania reklamacji a jedynie
    uruchomienia terminu rozpoczynającego tę drogę radzę go przyjąć bo w sądzie
    obróci się to przeciw tobie.
    Po prostu przyjmij, sprawdz i w ciągu 14 dni odpowiedz. Jeżeli klient się z
    tym nie zgadza to niech cię pozywa do sądu na swój koszt.




    --
    pozdrawiam,

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1