  • 1. Data: 2007-06-27 06:50:05
    Temat: Problem z firmą kurierską
    Od: "Świstak" <n...@t...pl>

    Witam mam problem z firmą kurierską UPS, paczka miała do mnie dotrzeć dawno
    temu.
    Codzienne telefony nie pomagają. Kurier przyjeżdza o godz powiedzmy 11:00,
    nie zastaje osoby upoważnionej do odbioru, i wpisuje sobie status w ich
    systemie trackingu "Odmowa przyjecia" o godz 16:00. A miał być u mnie po
    godz 17:00. Nie mówiąc już o wcześniejszych dniach kiedy nie pojawił się
    wogóle. a przesyłka miała dotrzeć do na następny dzien (było to zaznaczone w
    liście nadawczym)

    Czy są jakieś instytucje do których można zgłosić takie zaniedbania ? Jeśli
    są to jaki jest tryb postępowania.
    Jestem już na tyle zdenerwowany takim zaniedbaniem że poświęce czas aby
    zgłosić to w odpowiednie miejsce jeśli takie istnieje.

  • 2. Data: 2007-06-27 07:26:59
    Temat: Re: Problem z firmą kurierską
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Świstak" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wogóle. a przesyłka miała dotrzeć do na następny dzien (było to zaznaczone

    W Kielcach Siódemka dzwoni, żeby to do nich przyjechać po paczkę.
    Też "niezła" firma "kurierska".. Nie polecam.
    Miroo

  • 3. Data: 2007-06-27 08:30:09
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 27 czerwca 2007 09:26
    (autor Miroo
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f5t3sp$fpl$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > W Kielcach Siódemka dzwoni, żeby to do nich przyjechać po paczkę.
    > Też "niezła" firma "kurierska".. Nie polecam.

    Każda firma kurierska jest do dupy. Ja osobiście miałem przejścia koszmarne
    ze Stolycą i Mastelynkiem i niezbyt miłe z takim pomarańczowym cusiem, co
    Polkomtel tym telefony wysyła.

    Dzisiaj właśnie czekam na telefon od Masterlynka, bo mBank tym mi ma
    przysłać umowę i zastanawiam się czy się uda.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: t...@l...pl, e...@e...edu.pl, i...@k...com.pl,
    h...@k...com.pl, p...@f...hu, i...@h...pl

  • 4. Data: 2007-06-27 09:56:45
    Od: "joan" <g...@o...eu>

    Witam,
    To ja sie podepne ze skarga na inna firme kurierska - Gls-Poland. Zrobilam
    zakupy przez internet. Zaplacilam za nie karta. Sklep wyslal dobrze
    zapakowany towar powyzszym kurierem na wskazany adres. Kurierka przyszla do
    adresata w godzinach przedpoludniowych, nie zastawszy nikogo zapukala do
    najblizszych sasiadow, tam rowniez jej nikt nie otworzyl. Poszla wiec do
    dalszych sasiadow i wydala paczke dzieciakowi. Dorosla osoba by paczki nie
    przyjela, poniewaz przesylka byla ciezko naruszona. Zanim paczka doszla do
    adresata minelo troche czasu. W koncu jednak dotarla jakimis dziwnymi
    drogami (miedzy innymi przez knajpe). Towar byl zdekompletowany. Firma
    kurierska na reklamacje raczyla odpowiedziec po pewnym czasie, tylko
    lakonicznym stwierdzeniem, ze wyjasniaja sytuacje. I tyle. Jedynie sklep
    stara sie zrekompensowac braki, choc to nie jego wina, ze przesylka przyszla
    w takim stanie. Podsumowujac: odradzam korzystanie z uslug firmy Gls-Poland,
    ktora przynosi zniszczone przesylki i wydaje je bezpodstawnie osobom
    nieupowaznionym.
    Pozdrawiam,
    joan