  • Data: 2005-11-24 10:31:46
    Temat: Re: Problem z elektrownią - czy mają prawo
    Od: "funboy" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dm40cf$79e$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Z tym oczywiście to przesadzasz. Jakby to było tak oczywiste to nie
    > zastawiałbyś się nad procesowaniem z elektrownią.

    --- Gdzie tu logika. A ty byś zapłacił karę za coś czego nie zrobiłeś?

    > Oczywiście że tak, o ile miałeś taką możliwość, np. było to widoczne
    > nawet dla laika.

    ----- skąd wiesz, że było widoczne? nie było a ja nie miałem wątpliwości
    gdyż całą instalację wykonał prawidłowo. A poza tym ja nie napisałem, że
    uważam, że to zrobił elektryk - nie mam na to dowodów. Mógł to zrobić każdy
    gdyż ani elektrownia ani spółdzielnia nie zabezpieczyła skrzynki --- a tu
    się już chyba ze mną zgodzisz, że zabezpieczenie skrzynki, która do mnie nie
    należy (co potwierdziła spółdzielnia) nie należy do moich obowiązków
    (więcej: spółdzielnia i elektrownia stwierdziły, że mi nie wolno jej
    zamknąć).