  • Data: 2003-01-24 06:37:02
    Temat: Re: Problem z ZUSem
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Baequesh" <t...@i...pl>
    To: <p...@n...pl>

    : Sprobujemy, moze to cos da. Tyle, ze teraz ZUS dostal "licence to kill" na
    : rencistow i raczej bedzie ciezko.
    : Myslisz, ze w razie braku efektow warto zwracac sie do sadu?

    myślę, ze po pierwsze wartoporozmawiać z kimś kto się zawodowo zajmuje tym
    dzialem,
    jeżeli natomiast ZUS obetnie świadczenia w związku z niewyrejestrowaniem
    działalności
    - to jak najbardziej.
    Zdaję sobie sprawę, ze to moze potrwać, ale i tak warto
    (moja prywatna batalia z US o podatki ma szansę na rozstrzygnięcie pod
    koniec tego roku - już w NSA - a to będzie dopiero stwierdzenie niewazności
    decyzji. a później od nowa zabawa ze stwierdzaniem wysokości podatku :) )

    : Pozdrawiam

    wzajemnie

    : P.S. Gratuluje aktywnosci - widze, ze poza Toba nikt nie jest w stanie
    : doradzic zagubionemu w dzungli przepisow ;). Moze sami prawnicy juz sie
    : pogubili?

    tu muszę zwrócić uwagę na zasady zachowania na grupie :)

    www.prawnik.net.pl
    nikt nie ma obowiązku pomagać, ani się z tego tłumaczyć :)