eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem w związku z publikacją w czasopismie? Ciekawe zagadnienie › Re: Problem w związku z publikacją w czasopismie? Ciekawe zagadnienie
    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@WP.PL>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem w związku z publikacją w czasopismie? Ciekawe zagadnienie
    Date: Fri, 13 Jun 2003 15:28:17 +0200

    Użytkownik "Tom" <...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:bccf4s$ien$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > czyli jak opiszę w miejscowej prasie prawdziwą historię mojego sąsiada i
    > zakończę ją takim dopiskiem, to nic nie będzie mógł mi zrobić?

    jak dlugo nie podasz danych osobowych sasiada ulatwiajacych jego
    zidentyfikowanie to tak. To ty chyba napisales ze historie ludzi moga sie
    powielac. Jesli wiesz ze np kowalskiemu zam na ul Zielonej w Katowicach zona
    urodzila czarnoskóre dziecko i to opisujesz to wystarczy abys zmienil
    nazwisko i/lub miejscowosc, zamiescil dopisek o ktorym wspomnialam i juz:-)

    HaNkA