eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem w związku z publikacją w czasopismie? Ciekawe zagadnienie › Re: Problem w związku z publikacją w czasopismie? Ciekawe zagadnienie
  • Data: 2003-06-14 02:21:53
    Temat: Re: Problem w związku z publikacją w czasopismie? Ciekawe zagadnienie
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Przyjazny Andrzej" <a...@l...pl> niebacznie popelnil
    news:bccn5g$r62$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Ale jakie reportaże? to jest opowiadanie: narrator, świat
    > przedstawiony, akcja, perypetie itd. Na dobrą sprawę w
    > opowiadanie fikcyjnym może być zdanie "To sie wydarzyło
    > naprawdę.... i dalszy ciąg".
    A to małe nieporozumienie zaszło.
    Jeżeli tekst "imiona i nazwiska zmieniono" jest CZĘŚCIĄ opowiadania,
    nie wyróżniającą się w jakiś szczególny typograficzny sposób.
    Czy tak jest?

    > mamy tu podobny problem jak w szkole podstawowej - uczniowie nie
    > rozróżniają narratora od autora, na tej zasadzie Floubert
    > jest... kobietą w "Pani Bovary"!!!
    Pomożecie biednym sztubakom NIE publikując tego dzieła w dziale
    "Listy do Redakcji" z tytułem na końcu fragmentu ;)

    --
    pozdro
    poreba