  • Data: 2009-03-20 15:02:21
    Temat: Re: Problem w sp. z o.o
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wyskrobał(a):

    > Ja wiem! Ja wiem!
    > To jest np. stosunek pracy z powołania, jeśli przepis szczególny tak
    > przewiduje.

    To inna para kaloszy. A wybór posła do komisji sejmowej na przykład?

    > Złożenie ślubowania.

    W spółce, tak?

    > Może być umowa bez świadczenia wzajemnego, jeśli strony tak określą.
    > Ale to nie jest umowa, to jest stosunek zobowiązaniowy powstający w
    > inny sposób niż umowa (nie tylko umowy są źródłem stosunków
    > zobowiązaniowych, mogą być np. zdarzenia prawne).

    Nie tylko. Ja znam jeszcze delikt i bezpodstawne wzbogacenie. Skoro to nie
    jest umowa, a "stosunek zobowiązaniowy powstający w inny sposób niż umowa"
    to w jaki? I jakie obowiązki ma członek zarządu i z czego one wynikają?

    --
    .B:artek.