  • 1. Data: 2004-12-19 18:25:49
    Temat: Re: Problem reklamacji
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    S. Sienkiewicz napisał(a):
    > Witam grupowiczow,
    >
    > Nie wiem czy tu te pytanie ale sprobuje
    > Dziewczyna kupila buty, jak to z kobietami bywa rozmyslila sie i juz sie jej
    > nie podobaja.
    > Czy moze je zwrocic?

    oczywiscie, że nie

  • 3. Data: 2004-12-19 18:28:31
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    S. Sienkiewicz wrote:
    > Nie wiem czy tu te pytanie ale sprobuje
    > Dziewczyna kupila buty, jak to z kobietami bywa rozmyslila sie i juz sie jej
    > nie podobaja.
    > Czy moze je zwrocic?

    nie

    KG

  • 4. Data: 2004-12-19 19:15:08
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    S. Sienkiewicz napisał(a):
    > Nie wiem czy tu te pytanie ale sprobuje
    > Dziewczyna kupila buty, jak to z kobietami bywa rozmyslila sie i juz sie jej
    > nie podobaja.
    > Czy moze je zwrocic?

    Nie może, chyba że kupiła poza siedzibą firmy. A jaki to ma związek z
    reklamacją?

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 5. Data: 2004-12-19 19:52:17
    Od: "Robek" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "S. Sienkiewicz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nie wiem czy tu te pytanie ale sprobuje
    > Dziewczyna kupila buty, jak to z kobietami bywa rozmyslila sie i juz sie

    Zawsze może je zwrócić, pod warunkiem, że sprzedawca się na to zgodzi (to
    jego dobra wola). Sprzedawca może się nie zgodzić i nie ma obowiązku ich
    przyjąć jeśli były to zwykłe buty z półki i są "sprawne"

    pozdr.
    Robek

  • 6. Data: 2004-12-20 10:23:57
    Temat: Re: Problem reklamacji - (przekornie)
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com>

> [...]
    >
    > Nie wiem czy tu te pytanie ale sprobuje
    > Dziewczyna kupila buty, jak to z kobietami bywa rozmyslila sie i juz sie

    Tak, o ile umowa lub wzorzec umowny to przewiduje. Często w sklepach można
    towar zwrócić w ciągu iluśtam dni np. Leroy Merlin - 30dni, Saturn - 7 dni,
    Royal Collection - ileśtam itd.
    Jeśli taki sklep stosuje taką praktykę poprzez wzorzec umowny (np. wisi na
    ścianie w sklepie napis, że można zwrócić), ew. jest to postanowienie umowy
    (sprzedawca zapewnił kupującego, że ten buty może oddać w ciągu X dni etc),
    to musi buty przyjąć, gdyż prawo do odstąpienia od umowy jest integralną
    częścią stosunku umownego.

    lub

    Tak, o ile jest tak zwyczajowo (lokalnie) przyjęte - ciężko o taką sytuację,
    lecz może się zdarzyć, że zwyczajowo w danym centrum handlowym jest taki
    zwyczaj i obowiązuje on wszystkie sklepy w danym centrum handlowym.

    p.
    W,