  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pro?ba dla brata - Kredyt ;-(
    Date: Thu, 24 Aug 2006 09:40:07 +0200

    Wed, 23 Aug 2006 20:24:51 +0200, użyszkodnik "InfoKrzys"
    <i...@w...pl> napisał:

    > Czytałem to arch i jedni pisali że po 3 latach inni że po 10. Te
    > przedawnienie liczy się od chwili kiedy miałabyć spłacona ostatnia rata ??
    > Czy mogą brata po tym przedawnieniu zamknąć do więzienia jak mówią ci z
    > windykacji ?? Mówili że złożą oni do prokuratury że brat wyłudził kredyt i
    > go zamkną za to.

    masz dostęp do Internetu to sobie poczytaj ze zrozumieniem informacje
    publikowane przez firmy windykacyjne.

    pierwsze z brzegu (Intrum Justitia):
    "Nasi pracownicy zajmujący się windykacją to wykwalifikowani
    negocjatorzy, których podstawowym zadaniem jest maksymalizacja
    odzyskiwanych od dłużników kwot."

    teraz tłumaczenie:
    nasi pracownicy to specjaliści od opowiadania bajek dla niegrzecznych
    dorosłych. wcisną Ci dowolny kit abyś tylko wpłacił kase

    a w prokuraturze też pracują ludzie

    --
    futszaK
    601061867