    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prezent
    Date: Sat, 19 Nov 2016 11:25:12 +0100

    W dniu .11.2016 o 23:32 witek <w...@g...pl> pisze:

> [...]
    1_HDR.jpg
    0_HDR.jpg

    > to jest sprawa cywilna i policja po za zrobieniem notatki sobie pojdzie.
    > Ja sie tylko zastanawiam jakiej jakosci jest ten alkomat.
    > Bo nikt normalny prezentow za kilkaset zlotych nie rozdaje.
    > No i pytanie czy alkomatow jest wiecej niz jeden.

    Kiedy klienci Lidla zwyczajnie wykorzystali jasno opisany regulamin
    promocji, bełkotałeś coś z oburzeniem o kradzieży, oszustwie i "polskiej"
    kulturze.

    Tu masz jasno i wyraźnie określone warunki promocji - ma wykonać
    p r z e g l ą d t e c h n i c z n y
    a znów coś bełkoczesz...

    Nb. podobno tragicznie wypada czytanie ze zrozumieniem nawet prostych
    tekstów...
    To prawda!

    Wezwanie policji w takiej sytuacji powinno skończyć się tak:
    http://teczka.pl/prawo/co-grozi-za-bezpodstawne-wezw
    anie-policji-wprowadzenie-policji-w-blad

    --
    Trefniś