  • Data: 2002-12-03 12:20:03
    Temat: Re: Pretensje o brak oprogramowania do komputera
    Od: walfal <w...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-12-2002 11:48, Użytkownik Maddy napisał:

    > A ja bym kiedyś chciała wiedzieć kiedy i do kogo osie czepiali np. o linuxa?
    > Oczywiście oprócz tego jedynego przypadku opisanego dawno temu w GP
    > kiedy to gośc wciągnął liunuxa do EŚT o wartości 0zł (sam sie prosił)?
    A ja od pewnego czasu nawet w tego gościa nie wierzę. Moim zdaniem
    był to wymysł dla uatrakcyjnienia tezy o szkodliwości bezpłatnych
    programów, ewentualnie pisany na zamówienie.
    > Bo to były tylko genialne pomysły racjonalizatroskie urzedników z MF
    > które gdzies wyciekły w świat (czytaj: do prasy), ale nigdy nie zostały
    > urzeczywistnione.
    Jest już oficjalne stanowisko MF w sprawie bezpłatnego oprogr.
    (po raz pierwszy w oficjalnym piśmie powiedziano: Linux) - czytałem
    w którymś z letnich numerów gofinu.

    > Bo na razie wszyscy sie trzęsą "bo się US czepia" ale nie potrafią
    > wskazac nikogo, kogo faktycznie sie czepiali i cos z tego wynikło.
    > To tylko takie " bo szwagier słyszał jak dwóch gości w pubie opowiadało..."
    > Ja chętnie poznam osobe która faktycznie miała problemy z darmowym
    > oprogramowaniem. Ją sama, nie kumpla szwagra kolegi z wojska...
    Było tylko kilka sensownych wypowiedzi, uzasadniających brak zagrożeń ze
    strony US. Plotka jednak krąży. Ktoś ją specjalnie podsyca?
    > Maddy
    WitoldG.