  • Data: 2002-12-03 12:28:09
    Temat: Re: Pretensje o brak oprogramowania do komputera
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik walfal napisał:

    > Było tylko kilka sensownych wypowiedzi, uzasadniających brak zagrożeń ze
    > strony US. Plotka jednak krąży. Ktoś ją specjalnie podsyca?

    Ja podejrzewam że gazetki komputerowe. :-)
    Bo za plotką o ściganiu darmowych programów podąża plotka o tym, że jak
    sie kupi open office albo linuxa z gazetką to dla US jest OK.
    I ludzie, wbrew logice, kupuja ten bajer i kupuja gazetki.

    Paranoja,nnastępona do mojej domowej kolekcji paranoi (paranoj???:-))

    Maddy

    ps. pamietasz czy to na pewno był Gofin? Bo mam Gofinowe Podatki w
    zasięgu, jak wpuszcze ""linux" w wyszukiwanie to powinno wyrzucić...

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl