  • Data: 2013-11-29 11:53:51
    Temat: Re: Premier Łotwy ma honor...
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-11-29, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:

    [...]

    > Nic podobnego. Ja pisałem o honorze. Trzeci raz przypominam.

    Raczej o Twoim wyobrażeniu honoru. Dymisja jest honorowa jak się
    ktoś _jako człowiek_ okaże niegodzien piastowanego stanowiska
    publicznego. Czyli wyjdą fakty z jego życia osobistego, podejrzenia
    o korupcję, kontakty przestępcze itd.

    > To Ty powiedziałeś, że podanie się do dymisji byłoby ucieczką od
    > odpowiedzialności.

    Bo jest. Nie dąży się do poprawy sytuacji poszkodowanych, nie dąży
    się do poprawy warunków przyszłych i nie dąży się do tego by podobna
    sytacja się nie powtórzyła. Tylko mówi się "biorę swoje zabawki,
    spadam stąd, a wy róbcie co chcecie".

    A jakie to będzie miało konsekwencje i koszty dla obywateli?

    > Gówno prawda, bo dymisja nie chroni przed odpowiedzialnością karną.
    > A prokuratury - szukały płotek, bo przecież nie tkną głów.

    To się zdecyduj, bo dwa powyższe zdania się wzajemnie wykluczają.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl