  • Data: 2013-12-12 20:03:36
    Temat: Re: Premier Łotwy ma honor...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Dec 2013, sqlwiel wrote:

    > Nie ma filtru. Ktoś ubogi szuka sponsora albo bierze kredyt

    No cóż, tu mamy nieusuwalną rozbieżność zdań.

    [...]
    > Płatne mają być wszystkie studia, a nie tylko medycyna.

    Co do zasady traktowania zgadzam się w 100%, znaczy że
    wszystkie studia traktujemy równo, medycyna przyplątała
    się wyłącznie z powodu objawów.
    Co do zasady nieinwestowania w inne kraje (a w szczególności
    te, w których studia są płatne) nie zgadzamy się j.w.

    > Nie traktujmy "służby" "zdrowia" jak społecznego zasiłku

    Ale to odrębna sprawa.
    Ja miałem na uwadze WYŁĄCZNIE sprawę obdarowywania fachowcami
    innych krajów, i jeszcze traktowania tego przez rząd jako
    zasługi.

    > A czymże to się różni od "załatw sobie kredyt i potem spłać go
    > z wynagrodzenia"?

    Brakiem spłacania przy płaceniu podatków w kraju.

    pzdr, Gotfryd