  • Data: 2013-12-08 13:07:02
    Temat: Re: Premier Łotwy ma honor...
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-28 08:11, sqlwiel pisze:
    > i po zawaleniu się supermarketu podał się do dymisji. Rząd upadł.
    >
    > Tymczasem (ja naprawdę nie chcę o Smoleńsku!) u nas po wypadku rządowego
    > samolotu *NIKT*, ani premier, ani "generał" Janicki nie poczuł się do
    > żadnej odpowiedzialności. Jedyni winni zginęli w wypadku.
    >
    > Honor psi zjedli.

    Przeciez Antoni mówi o zamachu. Jakie mozliwosci ma polski premier by
    zmusic Rosję by na swoim terenie nie zestrzeliwała nam samolotów? W tym
    wypadku zadnych. Przeciez nie miał prawnych mozliwosci by zakazac LK
    samobójczej misji,
    Chyba, ze to jednak błąd pilota. To wtedy trzeba zadac Tuskowi pytanie,
    dlaczego w pułku pracowali piloci, którzy bali sie postawić Prezydentowi.

    --
    @foe_pl