  • Data: 2013-12-11 23:40:08
    Temat: Re: Premier Łotwy ma honor...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 8 Dec 2013, Wojciech Bancer wrote:

    > On 2013-12-07, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale na kontraktacji świadczeń, czy na refundacji leków? :)

    AFAIR 0,8 Gzł na refundacji leków.

    > Wiesz, Fundusz Pracy to też ma nadwyżkę ZTCP.
    > Nie znaczy to że ZUS nie ma w ogólności deficytu. :)

    Owszem, *również* jestem przeciwko "przelewaniu" funduszy celowych
    byleby tylko "czymś" zapchać dziurę, zamiast przypisania ich
    stosownie do celu (znaczy obniżyć FP i podnieść społeczną
    jeśli trzeba, pomijając sprawę że tu jest dyskusyjne DLACZEGO
    trzeba by podnieść, co w momencie "powiązania z celowością"
    prowadzi do źle widzianych pytań).

    > E tam. Łaski bez. Jak ktoś jest specjalistą (specjalistą podkreślam,
    > a nie tylko "studentem po kierunku") w poszukiwanych dziedzinach,
    > to zarabia wszędzie dobrze. W Polsce też.

    Ty chyba nie chcesz zauważyć do czego zmierzałem :>
    Przecież nie idzie o to, że on nie dostanie pracy.
    Idzie o to, że on jej tu NIE CHCE, bo za granicą chętnie przyjmą
    fachowca którego ktoś im wykształcił, dając "dotację celową".
    Za nasze podatki konkretnie.

    pzdr, Gotfryd