  • Data: 2005-06-03 11:14:19
    Temat: Re: Prawo spółdzielcze - jak pozbawić kasy obcych?
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czapla napisał(a):

    > To nie do końca jest tak. W świetle statutu na złożenie deklaracji jest pół
    > roku, nie u wszystkich "nowych" to jeszcze minęło. Ponadto często nie ma z kim
    > rozmawiać. Są goście, którzy kupiwszy mieszkanie nawet nie poinformowali
    > Spółdzielni o tej transakcji.

    chwila, to kto administruje/zarządza mieszkaniem. Kto bierze czynsz,
    jeżeli nie wiadomo od kogo? coś tu jest pomieszane.
    A jeżeli chodzi o zmniejszanie czynszów innymi przychodami - jak
    należałem do jakiejś studenckiej spółdzielni pracy, to oprócz zarobku
    był też raz w roku "udział w zyskach". Brali w nim udział wszyscy,
    którzy mieli staż dłuższy niż 6 miesięcy.
    czemu u was też tak nie jest - do zysku mają prawo spółdzielcy, obcym od
    zysków wara. A to, że będą wypłacane w postaci bonifikaty na mieszkanie
    to inna już inna sprawa.

    MAc