  • Data: 2005-06-03 12:10:06
    Temat: Re: Prawo spółdzielcze - jak pozbawić kasy obcych?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No właśnie, kto? Przecież kasjerka nie będzie legitymowała ludzi. Płacą za
    konkretny lokal a nie za nazwisko. Ponadto dużo mieszkań jest wynajmowanych i
    ci wynajmujący przychodzą płacić. Nie przedstawiają się.

    > Kto bierze czynsz,
    > jeżeli nie wiadomo od kogo? coś tu jest pomieszane.

    To skutek tych idiotyzmów w prawie spółdzielczym. Opłaty są za mieszkanie a
    nie "od kogoś". W jednym mieszkaniu w ogóle nie wiadomo co się dzieje, bo pani
    która je kupiła zniknęła zaraz po dokonaniu tej transakcji (nie złożyła
    deklaracji). Rodzina przyniosła tylko kopię zgłoszenia zaginięcia z policji. I
    co, nie pobierać opłat, bo kobiety nie ma? A może powiększyć opłaty
    spółdzielcom? Bo budynek przecież utrzymać trzeba...

    > czemu u was też tak nie jest - do zysku mają prawo spółdzielcy, obcym od
    > zysków wara.

    Myślę tak samo i dlatego rozpocząłem tą dyskusję. Chodzi o praktyczną metodę
    pozbawienia obcych zysków.

    Pozdrawiam

    Czapla