  • Data: 2005-01-05 22:46:27
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On Wed, 5 Jan 2005, Cavallino wrote:
    > [...Dania...]
    >
    > ...jak rozumiem jednak NIE różnicują "ze względu na miejsce
    > pochodzenia" ?

    A tego to nie wiem.
    Tyle że Polska zamierza różnicować ze względu na ilość rejestracji w naszym
    kraju - Duńczycy też tak to stosowali.
    Nie wiem natomiast czy rejestrowane już wcześniej były objte podatkiem i
    jakim.

    > Rozrzutność ;)
    > Ja rozumiem że uważasz iż należy u nas takoż doprowadzić do
    > stanu iż autostrady są puste.

    Wystarczyłoby doprowadzić do stanu że są autostrady. :-))

    > Uniemożliwianie jeżdżenia "złomem" popieram, ale NIE "ze
    > względu na cenę lub pochodzenie". To dwie *różne* sprawy.

    Norma emisji może być? :-))

    > ??
    > Zostajesz swoim własnym pracodawcą... i wiesz do kogo masz mieć
    > pretensje.

    Wiem i mam. :)))
    Na tej samej zasadzie Ty możesz mieć do państwa polskiego że podatki chce
    ściągać. :-))

    > Co nadal nie upoważnia (IMHO) do żądania żeby "reszta zjeżdżała
    > ci z drogi bo zawadzają".

    Nie ma takich żądań.
    Co nie znaczy że muszę popierać dobre samopoczucie zawadzających.