    From: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prawo przeciw nam
    Date: Wed, 29 Dec 2004 13:33:33 +0100

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cqu83h$8vv$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi o to, że tego Poloneza już pewnie nikt nie kupi, kiedy jego cena
    > będzie taka jak cena rok starszego Mercedesa np. symboliczna 2000 zł.
    > więc będę go musiał oddać na złom. Tam gdzie powinno być jego miejsce. Czy
    > teraz jest to jasne dla Pana? Będzie zatem jeden bezpieczniejszy 10 letni
    > Mercedes, czy Volvo.
    >
    > Nawet jeżeli ktoś kupi tego Poloneza ode mnie za symboliczną wtedy
    > wartość, powiedzmy 800 zł, to niedługo chyba już pojeździ :).

> [...]

    Proszę zajrzeć na stronę
    http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=37746553
    Ile chcą w Polsce za Mercedesa z 1987 roku.
    PLN 29900

    Tyle co kosztuje nowe Seicento, czy Suzuki ???!!!, a powinien on kosztować
    najwyżej 1000 Euro = około 4000 zł.
    Jest to według pana normalne? I jeszcze sztuczne zawyżanie cen przez rząd?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.