    From: Jotte <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Date: Tue, 27 May 2008 19:54:17 +0200
    <g11u9r$2me$1@news.dialog.net.pl> <g11uvp$8e6$1@news.onet.pl>
    <g120at$43f$1@news.dialog.net.pl> <g1233q$q6g$1@news.onet.pl>
    <g1281m$9lk$1@news.dialog.net.pl> <g13dfq$qff$1@news.onet.pl>
    <g13sir$8d2$1@news.dialog.net.pl> <g146nq$9ak$1@news.onet.pl>
    <g14a4b$hg2$1@news.dialog.net.pl> <s...@p...org>
    <g14t92$uvv$1@news.dialog.net.pl> <s...@p...org>
    <g16tpn$6ta$1@news.dialog.net.pl> <s...@p...org>
    <g174lg$bkh$1@news.dialog.net.pl> <s...@p...org>
    <g176rd$d9l$1@news.dialog.net.pl> <g17ed8$519$2@news.onet.pl>
    <g17g8k$k2m$2@news.dialog.net.pl> <g17j6o$egd$1@news.onet.pl>
    <g17k7b$mkd$2@news.dialog.net.pl> <g18ne9$biq$1@news.onet.pl>
    <op.ubpwxk1129f6yk@xcomp1> <g1cbbd$mic$1@news.onet.pl>
    <op.ubp7yonf29f6yk@xcomp1> <g1civ0$h07$1@news.onet.pl>
    To: Mikaichi <m...@v...pl>

    W wiadomości news:g1civ0$h07$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>
    pisze:

    > Ale dalej potoczne pojecie jest tutaj rozumiane.
    > A ze poprawnie - to ty jestes tego doskonalym przykladem, bo zrozumiales
    Toteż dlatego cię pouczam.

    > No tak, za duzo wysilku ;)
    Po prostu nie warto.

    > No to masz pecha.
    Ani trochę. Co mi tam jakiś konfabulant? Ignoruję, albo się troche pobawię.

    > Hmmm, no tak. Ale rozmawiamy o pozyskiwaniu srodkow na zycie w sposob
    > legalny.
    > Wiec? :>
    W sposób legalny? Chyba żartujesz.
    Wielu gównianych pracodawców pozyskuje te środki oszukując w różnoraki
    sposób pracowników, np. zawierając umowy cywilno-prawne będące faktycznie
    umowami o pracę wykorzystując przy tym ich niewiedzę oraz swoją dominującą
    pozycję (co w wielu branżach i regionach jest spokojnie nadal możliwe),
    kantując na podatkach, nie płacąc w terminie wynagrodzeń itp.

    > Wezmie albo nie wezmie ;)
    > On musi chcic sie wziac ;)
    Spoko. Jelenia się zrobi jak trzeba.

    > No gorzej. Ale od czego są ubezpieczenia?
    Od dojenia frajerów.

    --
    Jotte