    From: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo o podpisie cyfrowym - pytanie
    Date: Thu, 2 Sep 2004 09:14:41 +0200
    Sender: v...@p...onet.pl@staticline700.toya.net.pl

    "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> wrote in message
    news:1d49iskz4ehhn$.r8bpon6ijfks.dlg@40tude.net...

    > problem polega raczej na tym że praktycznie nigdzie nie da sie niczego
    > konkretnego załatwić by net. Zawsze na finiszu "prosimy do urzędu".
    > Natomiast jeżeli dokonasz podpisu za pomocą WAŻNEGO podpisu
    kwalifikowanego
    > to spełnia on wszystkie wymogi podpisu ręcznego i może być stosowany
    > wszedzie tam gdzie nie ma wymogu podpisu notarialnego.

    Wybacz, ale pozwól, bym SWÓJ problem zdefiniował SAM :-)
    Twój problem (żę praktycznie ...") ja zawarłem w swoim ostatnim zdaniu
    ("zakładam..."). Gdyby to działało, to bym nie musiał nic zakładać. Chociaż
    może to nie tożsame.
    Ja właśnie NIE CHCE, by mój certyfikat kwalifikowany mógł być wykorzystany
    wszędzie i pytam się czy mogę mieć wpływ na to, gdzie mój certyfikat ma być
    akceptowany.

    Vizvary Istvan

    PS. To że nie jest przyjmowany to jest jedna sprawa. To że ludzie (może nie
    wszyscy, ale na przykład ja) mają obawy stosowaniem to druga.