    From: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo o podpisie cyfrowym - pytanie
    Date: Thu, 2 Sep 2004 07:46:12 +0200
    Sender: l...@a...pl@aek210.internetdsl.tpnet.pl

    Dnia Thu, 2 Sep 2004 06:14:29 +0200, Vizvary II Istvan naskrobał(a):

    > Witam!
    >
    > Mam następujący (teoretyczny) problem, na którego z różnych żródeł mam
    > rózne podpowiedzi.
    > Jest certyfikat kwalifikowany. Nie mozna odmówić ważności podpisu
    > sprządzonego za pomocąkluczy certyfikowanych takim certyfikatem.
    > Ale czy mozna (to znaczy czy właściciel mógłby) ograniczyć zakres
    > zastosowania takiego certyfikatu (na przykład) tylko do korespondencji
    > organami administracji państwowej i samorządowej?
    >
    > Chodzi o to, by mieć wszelkie cechy odpowiedzialności , niezaprzeczalności
> [...]

    problem polega raczej na tym że praktycznie nigdzie nie da sie niczego
    konkretnego załatwić by net. Zawsze na finiszu "prosimy do urzędu".
    Natomiast jeżeli dokonasz podpisu za pomocą WAŻNEGO podpisu kwalifikowanego
    to spełnia on wszystkie wymogi podpisu ręcznego i może być stosowany
    wszedzie tam gdzie nie ma wymogu podpisu notarialnego.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org