eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo majątkowe - prawo autorskie - nagana, ale czy słusznie? › Re: Prawo majątkowe - prawo autorskie - nagana, ale czy słusznie?
  • Data: 2006-08-21 22:18:02
    Temat: Re: Prawo majątkowe - prawo autorskie - nagana, ale czy słusznie?
    Od: "AnKa" <t...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jasko,
    skoro nie było pisemnej umowy, to nie było przeniesienia praw. Czyli
    udzieliłeś tzw. licencji, i to prawdopodobnie licencji
    niewyłącznej. Co to znaczy? To znaczy, że licencjobiorca ma tylko
    prawo do korzystania z tej strony www w normalnym zakresie tzn. jej
    rozpowszechnianie.
    Niewyłączność oznacza, że Ty też możesz rozpowszechniać tę
    stronę jako autor, przy którym pozostała pełnia praw majątkowych,
    i robić z nia co jeszcze chcesz.
    Choć nad tą niewyłącznością można się zastanowić. Zależy dla
    kogo robisz stronę. Być moze z okoliczniści jakoś wynikało, że
    jednak to tylko ta osoba moze się posługiwać tą stroną...

    Jotte,
    rzeczywiście, może się nieprecyzyjnie wyraziłam. Chodziło mi o
    ROZPOWSZECHNIENIE, ale przyjęłam nomenklaturę forum, bo jak sądzę
    o rozpowszechnieniu cały czas była mowa - przy okazji tej żony ;)
    Trudno opublikować stronę internetową, skoro nie ma ona egzemplarza.

    Pozdrawiam :)