eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo konsumenckie - klawiatura › Re: Prawo konsumenckie - klawiatura
  • Data: 2005-08-18 18:31:36
    Temat: Re: Prawo konsumenckie - klawiatura
    Od: ...@...c szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 17 Aug 2005 18:52:29 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > In article <ddv46d$gnl$3@opal.futuro.pl>, jureq wrote:
    >>> na zakupionej klawiaturze po tygodniu niezbyt intensywnego użytkowania
    >>> zaczynają się ścierać litery na klawiszach (klawiatura jest czarna,
    >>> napisy białe, tzn. teraz już szare). Czy może to być podstawą
    >>> reklamacji? Jeśli tak, to czy mam prawo do wymiany na inny/taki sam
    >>> model czy też do zwrotu gotówki? Obawiam się, że ten model tak ma.
    >>
    >> Masz prawo do wymiany lub zwrotu gotówki. Zasadniczo wybór między tymi
    >> możliwościami należy do sprzedawcy. Myślę jednak, że jeśli zasugerujesz
    >
    > Możesz konkretnie przytoczyć z czego to prawo sprzeawcy wynika?

    ani chybi że ze ustawy o sz. warunakach sprzedaży konsumenckiej.


    --
    pozdrawiam,

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1