  • Data: 2005-08-18 12:17:09
    Temat: Re: Prawo konsumenckie - klawiatura
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jureq wrote:
    > Myślę jednak, że jeśli zasugerujesz
    > sprzedawcy, że ten model tak ma i po starciu liter na następnej
    > klawiaturze też masz ją zamiar zwrócić zgodzi się na zwrot gotówki.

    Sprawdzony schemat postępowania w takich sytuacjach:

    Swego czasu w jednym z hipermarketów kupiłem torbę podróżną, tego samego
    dnia się spruł jeden szew. Poszedłem z reklamacją, wymienili mi na
    identyczną (i równie szybko prującą się). Za trzecią wizytą w sklepie znowu
    woleli mi wymienić niż oddać pieniądze. Na oczach pracownika sklepu
    chwyciłem feralny szew przyniesionej właśnie z hali torby (w 4 palce) i
    lekko pociągnąłem demonstrując "trwałość" konstrukcji. Na propozycję
    przetestowania kolejnego egzemplarza ;) sklep nie przystał i oddał
    pieniądze.

    Przećwicz sobie szybkie wycieranie klawiszy palcem i wal do sklepu.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>